Big 4 (3)

Jo i söndags hamnade vi som planerat i gbg. Parkerade prick kl 16, så gott om tid att äta på tänkte vi. Tog första ställe där vi fick plats. Maten tog som väntat lång tid, men att få en kopp kaffe ska inte behöva ta 20 min. Var rätt uppretad när vi fick pinna på lite extra tillbaka till ullevi.
Hade platser på skuggsidan, rätt högt upp nära scen. De platserna är visst "dåliga" men perfekta för mig. Jag ser vilka som är på scen utan att behöva glasögonen :)
De som såg konserten på Tv tyckte ljudet var dåligt på Megadeth. Det var inte så farligt där, men på Slayer måste de glöt att checka micken för vi hörde bara T.A nån gång ibland. Vilket var synd.
När slayer var klara åkte vi hem ! Varken M eller jag älskar Metallica o har redan sett dom en gång, vilket räcker för mig. ;)

Men jag måste erkänna att jag är lite kär i D. Mustaine. :)

Har inte kommit på hur man lägger över bilder från mobilen till datan än, så ni får hålla tillgodo med text sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0