Nudlar

Läste i någon hälsotidning om nudlar utan kolhydrater. Gjorda på nån kinesisk rot.
Beställde några paket förra veckan o ikväll ska de provsmakas.
Är svårt att hitta bra substitut till spaghetti med köttfärssåsen.

http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/shirataki-nudlar-200-g


På måndag tar jag upp mina uska studier igen. Får se hur länge jag kan läsa denna gång
då M inte fick sin anställning utan jobbar sin sista dag nästa fredag :(  
Jag är istället sugen på att läsa på högre nivå. Var tvungen att fråga min chef igår vad de på kontoret har för utbildningar. Jag skulle bra gärna vilja ha den utmaningen de får varje dag..

Idag är jag ledig o hoppas på kaffe o lek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0