Äntligen är staketet klart..

Äntligen är staketet färdigmålat. Hade igentligen tänkt måla två omgångar , men nej, det räcker med en. Och jag ska inte göra om det på flera år ;)

Som alltid gick jag barfota igår med på gräsmattan. Trampade på en humla. Fy satan så ont. Har inte råkat ut för getingar elller humlors ilska sen jag var kanske 5 år..

Om tre tinmmar kommer pappa hit för att ta hand om Mike ett par timmar, sen kommer lillebror med hund för att ta kvällen.. O Vi åker mot Ullevi :)
Ska bli kul att göra ngt bara M o jag. Händer ju inte så ofta.

På tal om lillebrors hund, så är den faktiskt bra gullig. Blandning gråhund o ngt mer ;) Går faktiskt skapligt med katterna .. trodde Kozzy skulle klå henne direkt , men de verkar acceptera varandra.
Men missuppfatta mig inte, jag ska aldrig ha en egen hund!
tror det är mer pass med en hund än ett barn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0